Pages

Tommy J Pisa - Biarkan Aku Menangis On Keybaord

Kemarin kau masih bersamaku
Bercumbu dan merayu
Adakah hari esok untuk kita bercinta
Seperti yang telah kita lewati

Mengapa terlalu cepat kau pergi
Tinggalkan derita bersamaku
Kenyataan ini begitu memilukan
Ingin kurasa turut serta

Chorus
Tiada guna aku hidup begini
Tanpa belaian kekasih yang amat kusayangi
Kepedihan yang kini kurasakan
Darimu yang mencintai aku

Biarlah kurelakan kau pergi
Tinggalkan batu nisan
Ku doakan kau bahagia disisi-Nya
Sementara biarkan aku menangis

Tommy J Pisa - Biarkan Aku Menangis On Keybaord above are property of the respective authors, artists, and labels. All media including the lyrics of the song and the video tutorials listed on this site for the educational purposes only, we are sorry if there are errors in the writing,

You might also like

No comments:

Post a Comment